IT

Osaledes Enginaatori IT valdkonnas saate panna enda tiimi oskused proovile nii backend kui ka frontend arenduses, võimalusega tõestada, et teil on silma disainile (UI/UX) ja arusaamisi ka riistvarast ning erinevatest suhtlusprotokollidest. 17 tunni jooksul pannakse proovile teie võime ühendada serveripoolne loogika ja

AUHINNAD

Top 5 tiimile on tagatud koht TalTechis, ning finaali kolmele parimale tiimile on ligi 3000€ auhinnafond. Lisaks saavad osalejad eri auhindu ja meeneid meie ettevõtetelt ning sponsoritelt.

OSALEJAD

Võistlus toimub neljaliikmelistes tiimides, mis koosnevad 17-24 aastastest gümnasistidest, kutsekooli õpilastest ja tudengitest. Võivad olla segatiimid, aga ka kõik ühest haridusasutusest. Kui tiimiliiget veel ei ole, ei tasu meelt heita, sest korraldustiim aitab Sul leida võistluskaaslased!

KUS

Enginaator toimub TalTechis. Suurem osa võistlusest viiakse läbi tudengimaja aulas, kuid osalejate teekond viib neid ka muudesse ülikooli osadesse. Samuti on Tallinnast väljastpoolt tulevatel finalistidel võimalus ööbida 18. aprillil Hessnery Residentsis, mis asub Pärnu mnt. 453H. TalTechi campuselt (peatus Tehnikaülikool) liigub täpselt

EHITUS

Osaledes ehituses ei tohiks olla Sulle võõras mehaaniline füüsika, lihtne elektroonika ega ei tohiks olla puudust ka loogilisest mõtlemisest. Ehituse valdkonnas paneme proovile Sinu võime projekteerida ning ellu tuua rabavaid konstruktsioone! Eelnevatel aastatel on ülesanneteks olnud avaneva silla ehitamine, võimalikult väikese soojusjuhtivusega

ELEKTROONIKA

Valdkond on suunatud neile, kes tunnevad end hästi koodimise ja elektroonikaga eksperimenteerimise maailmas. Võistlus avab ukse mitmekülgsete põnevate ülesannete lahendamiseks, alates tehisintellekti abil lasteraamatute loomisest kuni droonidel põhineva isikutuvastussüsteemi väljatöötamiseni!

MEHAANIKA

Mehaanika valdkonna ülesanded põhinevad mehaanilise füüsika alustaladel, kus läheb tarvis loovust ning tehnilist taipu. Eelnevatel aastatel on olnud ülesanneteks aluspinna rappumisele vastupidava ning võimalikult palju raskust taluva torni ehitamine ning liivasele maastikule sõiduvahendi loomine.